بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ساعی: دیگر نمی‌توانم با کادر فنی تیم ملی تکواندو کار کنم/دو ماه است سر تمرین نمی روم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 15:45

هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص خبر استعفایش از سمت کادر فنی تیم ملی تکواندو، اظهار داشت: مدت دو ماه است سر تمرین تیم ملی تکواندو بزرگسالان نرفته‌ام. دعوا و مشکلی با کادر فنی تیم ملی، فدراسیون تکواندو و هیچ کس ندارم. کادر فنی تیم ملی با من هماهنگ نبود و من هم  آبرویم را از سر راه نیاوردم که همکاری‌ام را ادامه دهم. برهمین اساس تشخیص دادم نمی‌توانم دیگر با تیم ملی تکواندو همکاری داشته باشم ولی آنها اصرار داشتند با من کار کنند. 

وی افزود: برای موفقیت تیم ملی در مسابقات پیش رو دعا می‌کنم. هر کاری هم از دستم بربیاید برای موفقیت تیم ملی تکواندوی ایران انجام می‌دهم و دوست ندارم فدارسیون و کادر تیم ملی تکواندو لطمه بخورد. 

مدیر فنی سابق تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: در این مدتی که با تیم ملی همکاری ندارم چند بار با پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جلسه داشتیم و یکدیگر را دیدیم. 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.