عجیب ولی واقعی؛ پرسپولیس با ۴۲ نفر راهی هند شد
منبع : طرفداری
پرسپولیسی ها با دستور مستقیم جعفر سمیعی برای جلوگیری از هزینه های زیاد با کمترین تعداد راهی گوا شدند.
به گزارش طرفداری، در ابتدا لیست اعلام شده به جعفر سمیعی برای پروزا به هندوستان ۵۰ نفر بود اما سمیعی بر روی نام چند نفر قلم قرمز کشید تا لیست پرسپولیس به ۴۷ نفر تقلیل پیدا کند. اما جالب اینجاست که این تعداد باز هم با نظر سمیعی کم شد تا پرسپولیس به رکورد سفر با ۴۲ نفر برسد، آن هم در حالی که سایر نمایندگان ایران با نفرات به مراتب بیشتری راهی رقایت های لیگ قهرمانان آسیا شده اند.
سمیعی با این تفکر و اعتقاد که باید با کمترین تعداد، حداکثر خروجی را داشت سعی کرد با کاهش نفرات، هزینه ها را کم کند تا در این شرایط سخت اقتصادی، جلوی هزینه های اضافی گرفته شود. این گونه بود که کاروان پرسپولیس بدون مشوق، با حداقل نفرات تدارکات و کادر پزشکی و حتی بدون اعضای هیات مدیره و مدیرعامل راهی گوا شد.
با این تدبیر سمیعی کاروان سرخپوشان فقط با ۴۲ نفر عازم شده است. از این جمع، ۲۱ نفر بازیکن هستند. کار علی خدایی که برای گرفتن کارت پایان خدمت خود اقدام نکرده بود، در آخرین لحظه درست شد. سعید آقایی هم با ابتلا به کرونا به فرشاد فرجی پیوست. پرسپولیس به این ترتیب فقط ۲۱ نفر کادر پزشکی، ماساژور، تدارکات و مدیر و مسئول برده است.
این در حالی است که کاروان تراکتور با ۵۲ نفر، کاروان فولاد با ۶۰ نفر و کاروان استقلال ۶۲ نفره عنوان شده اند تا پرسپولیس در بین نمایندگان ایران با پروازی ۴۲ نفره رکوردشکن شود.












