فرشاد فرجی تا آخر هفته به گوا می رود
منبع : طرفداری
فرشاد فرجی که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا نتوانست کاروان پرسپولیس را در سفر به هندوستان همراهی کند، قرار است طی ۴۸ ساعت آینده با ارائه تست منفی راهی گوا شود.
به گزارش طرفداری، این درحالی است که دیگر بازیکن مبتلای پرسپولیس یعنی سعید آقایی احتمالا بازی های مرحله گروهی را از دست خواهد داد و بعید است تست او به این زودی منفی شود.
فرشاد فرجی قرار است طی روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه راهی گوا هندوستان شده و به کاوران پرسپولیس ملحق شود. البته فرشاد فرجی به دلیل غیبت طولانی مدت از تمرینات پرسپولیس بسیار بعید است در ترکیب دو بازی ابتدایی پرسپولیس به میدان برود و حضور در بازی های بعدی نیز به میزان آمادگی بدنی و هماهنگی او با سایر عناصر خط دفاعی پرسپولیس بستگی دارد.












