بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تبریک صعود فولاد به لیگ قهرمانان آسیا توسط طارمی(عکس)

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 15:35

مهاجم ملی پوش ایرانی تیم پورتو صعود تیم فولاد خوزستان را به بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، تیم فولاد خوزستان در بازی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری دست پیدا کرد تا راهی دور گروهی شود.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو این موفقیت را به نماینده ایران تبریک گفت و در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:"شنیدن خبرای خوش همیشه لذتبخشه و صعود مقتدرانه فولاد هم یکی از اون خبرایی بود که واقعا تو این روزهای فوتبال ایران بهش نیاز داشتیم. یک صعود پرافتخار که باید به تک تک بازیکنای فولاد و مخصوصا آقای جواد نکونام خسته نباشید و دست مریزاد گفت. امیدوارم نماینده‌های دیگه ایران هم بتونن تو مرحله گروهی با اقتدار و موفقیت از سد رقبا بگذرن. نیاز به خبرای خوب داریم تا حال همه‌مون و مخصوصا مردم عزیز کشورم خوب باشه."

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.