بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تست کرونای ۲ عضو سن ژرمن منفی شد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 15:31

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین تست کرونای گرفته شده از اعضای تیم سن ژرمن، نتیجه تست مارکو وراتی و آلساندرو فلورنزی منفی شد.

مطابق اعلام اکیپ این دو بازیکن اکنون به تمرینات اجازه بازگشت پیداکرده اند. از طرفی ی توانند تیم قهرمان فصل قبل لیگ لوشامپیونه را در بازی برگشت با بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

چهارشنبه در بازی رفت تیم فرانسوی موفق شد ۳ بر ۲ در مونیخ قهرمان فصل گذشته اروپا را شکست دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.