بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین حضور پرسپولیس در هندوستان

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 15:10

این اولین بار است که تیم پرسپولیس به هندوستان رفته است.

به گزارش طرفداری، در تاریخ حدودا ۶۰ ساله پرسپولیس، این باشگاه هرگز به هندوستان سفری نداشته و این اولین سفر پرسپولیسی ها به این کشور است. اگرچه تیم هایی چون سپیدرود، پاس و استقلال برای شرکت در جام هایی مثل جام میلز به این کشور سفر کرده اند اما پرسپولیسی ها تا به امروز سفری به این کشور نداشته اند.

جالب این که چهره هایی چون مرحوم ناصر حجازی، رضا نعلچگر، مرتضی یکه و … نیز برای مدتی در هندوستان فعالیت های فوتبالی انجام داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.