بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مشکل خروجی ۳ استقلالی در فرودگاه حل شد/ مجیدی فعلا در تهران ماند

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 15:10

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران در آستانه سفر به عربستان دچار مشکلاتی شدند و ۴ نفر از اعضای کاروان این تیم با مشکل عدم صدور ویزا و خروجی مواجه شدند.

امروز متین کریم زاده و بابک مرادی دو بازیکن استقلال به همراه دکتر سیاه پوش و فرزاد مجیدی با مشکل خروجی مواجه بودند که در نهایت با پیگیری‌های مسئولان باشگاه مشکل مرادی، کریم زاده و سیاه پوش حل شد و تنها فرزاد مجیدی از کاروان آبی پوشان در تهران باقی ماند تا وی نیز بعد از حل مشکل خروجی‌اش، در اولین فرصت به اردوی آبی پوشان ملحق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.