بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تبریزی ها خواهان پخش بازی های تراکتور از شبکه سه شدند

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 15:01

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی با ارسال نامه‌ای به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی خواستار پخش زنده بازی‌های تراکتور از شبکه سوم سیما شد.

در نامه جواد ششگلانی به حمیدرضا علی‌عسگری آمده است:

“با توجه به اینکه پخش زنده مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس از شبکه سوم سیما و پخش بازی‌های تراکتور از شبکه ورزش صورت می‌گیرد، فلذا نظر به انجام بازی‌های این تیم همانند بقیه تیم‌ها با نام و به نمایندگی ایران و از سوی دیگر داشتن هواداران پرشور و فهیم در سراسر کشور، خواهشمند است دستور فرمایید تا مسابقات تیم فوتبال تراکتور تبریز نیز به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش گردد.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.