بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیسی‌ها پیگیر وضعیت غذایی و بهداشتی هتل محل اقامت خود شدند

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 13:35

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا حقیقت صبح امروز در جلسه‌ای با مسوولان هتل پیگیر مسایل مربوط به تغذیه بازیکنان و همچنین تکمیل امکانات بهداشتی در اتاق‌ها شد.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ایران بامداد امروز یک شنبه وارد هتل محل اقامت خود شدند. پزشک تیم نیز صبح امروز در اولین اقدام جلسه‌ای با مسوولان هتل و آشپزخانه داشت.

پزشک تیم پرسپولیس تصریح کرد: مسائل مختلفی وجود دارد که باید در محل اسکان مراقب آن‌ها باشیم. به عنوان مثال، از مسوولان هتل خواستیم که مواد ضد عفونی کننده و ماسک در اتاق‌ها قرار داده شود.

حقیقت تصریح کرد: همچنین درباره منوی غذا باید هماهنگی می‌شد. ذائقه بچه‌ها، تایمینگ غذاهای اصلی و میان وعده‌ها، منوی مخصوص روز مسابقه و بعد از مسابقه، نوشیدنی‌ها و موارد دیگری از این دست را به هتل و مسوول آشپزخانه اعلام کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.