بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلانی:دورتموند با روحیه به خانه بازمی گردد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 13:11

به گزارش خبرگزاری فارس، بورسیادورتموند شب گذشته در هفته بیست و هشتم بوندس لیگا خوب بازی کرد و توانست اشتوتگارت را ۳ بر ۲ شکست دهد.

توماس دلانی بعد از برد تیمش گفت:خوشحالم برنده شدیم. همینطور بیشتر بابت گلزنی آنگسار کناف خوشحالم که توانست گل بزند و یک روز بزرگ را تجربه کند. او در بازی چند روز قبل با منچسترسیتی هم خوب کارکرد و خودش را خوب نشان داد.او گل زد، بازی خوبی ارائه کرد و باعث شد برنده باشیم.

دلانی افزود:در شرایط حاضر از ما سطح انتظارات بالاست. باید بتوانیم در کل ۹۰ دقیقه بازی یکدستی ارائه دهیم و افت و خیز نداشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که برنده شدیم و حالا با روحیه بالا به دورتموند بازمی گردیم.

در این بازی ساشا کالادزیچ دقیقه ۱۷ دروازه دورتموند را فرو ریخت اما بورسیا در دقایق ۴۷و ۵۲ توسط بیلینگهام و رویس به گل رسید.

در دقیقه ۷۸ دروازه دورتموند توسط دیداوی باز شد. اما بورسیا در دقیقه ۸۰ توسط آنگسار کناف گل برتری را زد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.