بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال بدون مدیررسانه و مسئول تشریفات در عربستان

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 13:00

تیم استقلال برای سفر به عربستان دو عضو اجرایی باشگاه را در اختیار ندارد.

به گزارش ایلنا، تیم استقلال برای شرکت در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان سعودی سفر خواهد کرد.

در این سفر مهران کاظمی، مدیررسانه که به کرونا مبتلا شده بود و همینطور بیژن سلطانی، نماینده تشریفات تیم حضور نخواهند داشت.

پرواز آبی پوشان به جده ساعت ۱۶ امروز انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.