بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امامی: بدنم خیلی سرحال بود/ امیدوارم کمی دل مردم را شاد کرده باشم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 12:45

خبرگزاری میزان – یونس امامی بعد از کسب سهمیه المپیک در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات گزیشنی قاره آسیا در قزاقستان اظهار داشت: خداراشکر بدنم خیلی سرحال بود؛ هشت اردو را پشت سر گذاشتیم و امروز توانستم کشتی‌های خوبی بگیرم.

وی ادامه داد: امیدوارم در این شرایط سخت کرونایی و اقتصادی توانسته باشم کمی دل مردم را شاد کنم چون شادی آنها شادی من است. بیشتر بخوانید: کشتی آزاد گزینشی المپیک| یزدانی، امامی و محمدیان بلیت توکیو را رزرو کردند/ خیال محمدی راحت شد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.