امامی: بدنم خیلی سرحال بود/ امیدوارم کمی دل مردم را شاد کرده باشم
منبع : خبرگزاری میزان
خبرگزاری میزان – یونس امامی بعد از کسب سهمیه المپیک در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات گزیشنی قاره آسیا در قزاقستان اظهار داشت: خداراشکر بدنم خیلی سرحال بود؛ هشت اردو را پشت سر گذاشتیم و امروز توانستم کشتیهای خوبی بگیرم.
وی ادامه داد: امیدوارم در این شرایط سخت کرونایی و اقتصادی توانسته باشم کمی دل مردم را شاد کنم چون شادی آنها شادی من است. بیشتر بخوانید: کشتی آزاد گزینشی المپیک| یزدانی، امامی و محمدیان بلیت توکیو را رزرو کردند/ خیال محمدی راحت شد
انتهای پیام/












