بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کشتی گزینشی المپیک| یزدانی: با تمام توان و برای انتقام روی تشک رفتم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 12:35

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک موفق شد جواز حضور در بازی‌های توکیو را کسب کند.

وی بعد از این موفقیت اظهارداشت: صبح با کشتی‌گیر کویت مسابقه راحتی داشتم، با توجه به اینکه این کشور اسم و رسمی هم در کشتی ندارد کشتی گیر کویت از دستم فرار می‌کرد به همین دلیل زهر بدنم ریخته نشده بود‌.

وی افزود: الان هم یک مسابقه داشتم که متوسط بود اما چون مسابقه قبلی راحت بود نفس کم آوردم اما شرایط خوب بود تا بتوانم در فینال بهتر کشتی بگیرم.

یزدانی درباره اینکه کادر فنی از حریفت در نیمه‌نهایی به خاطر اصالت روسی توانگران بودند، گفت: این کشتی گیر در مسابقات جهانی نماینده کوبا را شکست داده بود و من را حذف کرد. من با تمام توان روی تشک رفتم تا هم انتقام بگیرم و هم به مربیان قول داده بودم با اختلاف او را شکست دهیم. خدا را شکر می‌کنم این اتفاق افتاد و توانستم این نتیجه را به دست آورم.

یونس امامی هم بعد از کسب سهمیه المپیک توکیو به عنوان کرد خدا را شکر می‌کنم که بدنم آماده بود. امروز توانستم کشتی‌های خوبی بگیرم و دل مردم را در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی شاد کنم. خوشحالی هم وطنان خوشحالی من است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.