بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یزدانی: دنبال انتقام از حریف بحرینی بودم/ قول داده بودم با امتیاز عالی شکستش دهم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 12:25

خبرگزاری میزان – امیرمحمد یزدانی بعد از کسب سهمیه المپیک در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات گزیشنی قاره آسیا در قزاقستان اظهار داشت: در دور اول یک کشتی راحت با نماینده کویت داشتم، اما باید در فشار و ضربان بالا می‌رفتم، اما حریف نتوانست فشاری به من وارد کند و خیلی زود کشتی تمام شد و زهر بدنم گرفته نشد.

وی ادامه داد: کشتی دوم متوسط بود، اما چون کشتی اولم خیلی سبک بود کمی از نظر نفس کم آوردم که بنظرم در این مسابقه بهتر بود تا بتوانم در فینال بهتر کشتی بگیرم.

یزدانی درباره نگرانی مربیان از حریف روسی الاصلش در نیمه نهایی عنوان کرد: در مسابقات جهانی قزاقستان این کشتی‌گیر نماینده کوبا را شکست داد و من را از دور مسابقات حذف کرد. با تمام توان روی تشک رفتم چون هم دنبال انتقام بودم و هم به مربیان قول داده بودم که با امتیاز عالی حریف را شکست خواهم داد. خداراشکر شرمنده مردم نشدیم. بیشتر بخوانید: کشتی آزاد گزینشی المپیک| یزدانی و امامی بلیت توکیو را رزرو کردند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.