بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کشتی آزاد گزینشی المپیک| امامی و یزدانی سهمیه المپیک گرفتند

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 12:10

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک قاره آسیا از امروز به میزبانی قزاقستان آغاز شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول مقابل علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با منگ حجی جان از چین مبارزه کرد و ۱۱ بر صفر پیروز شد.

امامی در این مرحله به مصاف مان از هند رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد تا با راهیابی به فینال سهمیه المپیک توکیو را نیز کسب کند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم محمد عبدالکریم از کویت را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف حاجی محمد علی از بحرین رفت و با برتری ۱۰ بر صفر ضمن راهیابی به فینال، سهمیه المپیک گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.