بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترزیچ: دورتموند به خواسته اش رسید

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 12:05

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در ادامه هفته بیست و هشتم بوندس لیگا آلمان، بورسیادورتموند برنده بازی خارج از خانه با اشتوتگارت شد. زنبورها در این مسابقه ۳ بر ۲ برنده شدند و ۳ امتیاز مهم کسب کردند.

ادین ترزیچ بعد از بازی گفت: نتیجه خوبی کسب کردیم. می خواستیم برنده باشیم و به خواسته خود هم رسیدیم. تا پایان مشخص بود که می خواهیم برنده باشیم. این حس با تماشای بازی ما کاملا نمایان بود.

وی ادامه داد: در برخی مقاطع توپ هایی را از دست دادیم که لزومی نداشت اما در مجموع میل به کسب نتیجه در تیم وجود داشت. پس توانستیم عقب ماندگی را جبران کرده و حتی برنده شویم.

در این دیدار ساشا کالادزیچ دقیقه ۱۷ دروازه دورتموند را فروریخت اما بورسیا در دقایق ۴۷ و ۵۲ توسط بیلینگهام و رویس به گل رسید. در دقیقه ۷۸ دروازه دورتموند توسط دیداوی باز شد اما بورسیا در دقیقه ۸۰ توسط آنگسار کناف گل برتری را زد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.