بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عابدزاده: ۸ فینال دیگر تا پایان فصل داریم / هدف ما پیروزی در تمامی مسابقات است

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 12:00

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در هفته بیست و ششم لیگ پرتغال، مارتیمو با درخشش بازیکنان ایرانی خود مقابل فارنسه به برتری رسید. در این بازی عابدزاده به بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

دروازه‌بان ایرانی پس از این درخشش در مصاحبه با سایت باشگاه اظهار داشت: اول از هر چیزی تشکر می‌کنم بابت این جایزه. ما در طول هفته بسیار زیاد تمرین کردیم و سزاوار این بودیم که به پیروزی دست یابیم. امروز ما برنده شدیم ولی باید به بازی بعدی مقابل بلننسس بیاندیشیم زیرا به بردهای بیشتر احتیاج داریم.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم عملکرد امروزمان را تداوم بخشیم زیرا می دانیم ۸ فینال دیگر وجود دارد و باید تا انتهای فصل به موفقیت ادامه دهیم.

در جدول لیگ پرتغال، ماریتیمو با ۲۴ امتیاز در رده شانزدهم جای گرفته و در منطقه سقوط به دسته پایین تر قرار دارد. بلننسس با ۲۶ امتیاز، فامیلیکائو با ۲۶ امتیاز و بوایشتا با ۲۵ امتیاز بالاتر از ماریتیمو قرار دارند.

عابدزاده گفت: بدون توجه به رقیب، تمام بازی‌های ما اهمیت دارند و ما باید در هر بازی تلاش کنیم تا بتوانیم بازی خودمان را اجرایی کنیم. هدف ما همیشه پیروزی و کسب ۳ امتیاز است. ما تلاش خواهیم کرد و به مبارزه ادامه خواهیم داد زیرا ماریتیمو بیشتر از این ها را می‌خواهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.