بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسور تیم ملی والیبال به کرونا مبتلا شد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 12:00

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌ها و المپیک توکوی درحال برگزاری است. با توجه به شرایط کرونایی حاکم در کشور هر هفته از بازیکنان تست گرفته می‌شود.

روز گذشته طبق برنامه ریزی قبلی از بازیکنان تست‌گیری شد و در نهایت تست کرونای محمدطاهر وادی، پاسور تیم ملی مثبت اعلام شد. به این ترتیب علی رمضانی، تنها پاسور حاضر در اردوی تیم ملی خواهد بود.

سعید معروف و جواد کریمی، دو پاسور دیگر تیم ملی با توجه به اینکه درگیر مسابقات تیم باشگاهی خود بودند، هنوز به جمع سایر ملی‌پوشان اضافه نشده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.