بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کشتی آزاد گزینشی المپیک| یزدانی و امامی بلیت توکیو را رزرو کردند

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 12:00

خبرگزاری میزان – رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا از صبح امروز در شهر آلماتی قزاقستان محل برگزاری این مسابقات آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در اوزان ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند که موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی شدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی با برتری مقابل حریف بحرینی در نیمه‌نهایی و حضور در فینال موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

*نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر عبدالک از کویت را شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر حاجی محمدعلی از بحرین را شکست داد و ضمن راهیابی به فینال موفق به کسب سهیمه المپیک توکیو شد. در این وزن ۱۰ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل علی محمد اووزمیرادوف از ترکمنستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد هم با نتیجه ۱۱ بر صفر منگ حجی جان از چین را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. در این وزن ۱۱ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر نائویا آکاگوما از ژاپن را شکست داد. وی در مبارزه بعدی بضیامحمد صفراُف از ترکمنستان را با نتیجه ۱۵ بر ۴ شکست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت. در این وزن ۱۰ کشتی گیر حضور دارند.

*فینالیست‌های هر وزن جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.

آن دسته از کشتی‌گیرانی که در گزینشی قاره‌ای موفق به کسب سهمیه المپیک نشده‌اند، برای گرفتن سهمیه المپیک باید در پیکار‌های گزینشی المپیک که در سطح جهانی اردیبهشت ماه در صوفیه بلغارستان (۶ تا ۹ مه) ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود، حضور یابند. بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی گزینشی المپیک| گرایی و ساروی طلایی شدند
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.