بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلالی‌ها تست می‌دهند و به قرنطینه می‌روند

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 11:55

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا از پنجشنبه ۲۶ فروردین در عربستان آغاز می‌شود و آبی پوشان نخستین دیدار خود در این مرحله را در اولین دقایق بامداد ۲۷ فروردین مقابل میزبان این گروه، الاهلی برگزار می‌کنند.

کاروان استقلال امروز و توسط پرواز چارتر تهران را به مقصد جده ترک می‌کند. آبی پوشان بلافاصله بعد از رسیدن به محل برگزاری مسابقات توسط عوامل برگزاری تست کرونا می‌دهند و برای ۲۴ ساعت به ناچار به قرنطینه رفته تا پاسخ تست‌های آنها مشخص شود.

آبی پوشان با ۲۷ بازیکن راهی عربستان شدند و مهم‌ترین اتفاق در لیست آنها، خط خوردن نام محمد دانشگر از لیست اعزامی به عربستان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.