بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جریمه سنگین در انتظار ۲ پرسپولیسی/ اعمال جریمه پس از دریافت گزارش

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 11:27
بدون تصویر

خبرورزشی – شیوع جهانی بیماری کرونا باعث تدوین آیین نامه انضباطی در باشگاه پرسپولیس برای مقابله با این ویروس شد.

از این رو بازیکنان، مربیان، کادر پزشکی و تدارکات پرسپولیس که بندهای این آیین نامه را رعایت نکنند با جریمه‌های ۲۰ الی ۱۴۰ میلیون تومانی روبه‌رو می‌شوند.

اتفاقی که بابت عکس یادگاری و حضور در جمع‌های خصوصی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برخی بازیکنان نظیر میلاد سرلک، علی شجاعی و مهدی عبدی شد تا آنها با جریمه ۲۰ میلیون تومانی روبه‌رو شوند.

حالا با توجه به ابتلای فرشاد فرجی و سعید آقایی به ویروس کرونا سنگین‌ترین جریمه برای این دو بازیکن در نظر گرفته شده است.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد پس از دریافت گزارش از کادر پزشکی تیم درباره جریمه ۱۰۰ تا ۱۴۰ میلیون تومانی او تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید:   اتفاق باورنکردنی در جزیره اسرارآمیز/ هواپیمای پرسپولیس اجازه فرود در هند نداشت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.