جریمه سنگین در انتظار ۲ پرسپولیسی/ اعمال جریمه پس از دریافت گزارش
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – شیوع جهانی بیماری کرونا باعث تدوین آیین نامه انضباطی در باشگاه پرسپولیس برای مقابله با این ویروس شد.
از این رو بازیکنان، مربیان، کادر پزشکی و تدارکات پرسپولیس که بندهای این آیین نامه را رعایت نکنند با جریمههای ۲۰ الی ۱۴۰ میلیون تومانی روبهرو میشوند.
اتفاقی که بابت عکس یادگاری و حضور در جمعهای خصوصی بدون رعایت پروتکلهای بهداشتی برای برخی بازیکنان نظیر میلاد سرلک، علی شجاعی و مهدی عبدی شد تا آنها با جریمه ۲۰ میلیون تومانی روبهرو شوند.
حالا با توجه به ابتلای فرشاد فرجی و سعید آقایی به ویروس کرونا سنگینترین جریمه برای این دو بازیکن در نظر گرفته شده است.
باشگاه پرسپولیس قصد دارد پس از دریافت گزارش از کادر پزشکی تیم درباره جریمه ۱۰۰ تا ۱۴۰ میلیون تومانی او تصمیم گیری کند.
بیشتر بخوانید: اتفاق باورنکردنی در جزیره اسرارآمیز/ هواپیمای پرسپولیس اجازه فرود در هند نداشت!


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
مدیر تیم هوادار پرسپولیسی ها را با خاک یکسان کرد
تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
ستاره کلیدی پرسپولیس و گل محمدی محروم شد
کارشناس داوری نیز طرف مربی پرسپولیس را گرفت
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی









