بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیسی‌ها باز هم تهدید کردند/ در دربی بازی نمی‌کنیم با کسی شوخی نداریم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 11:27

خبرورزشی – کاوه علی اسماعیلی، مدیر روابط‌ عمومی باشگاه پرسپولیس درباره دیدار استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت گفت: درمورد این بازی با هیچ‌کس شوخی نداریم و درمورد حرف‌مان ثابت‌قدم هستیم و اگر بازی‌های عقب‌افتاده حریف‌مان برگزار نشود تحت هیچ شرایطی با استقلال بازی نخواهیم کرد. رعایت عدالت خواسته مدیریت و کادرفنی پرسپولیس است و برنامه‌های فنی تیم هم براساس همین شرایط تنظیم شده است. در بازی قبل فدراسیون به‌ خوبی عدالت را رعایت کرد و توقع داریم این اتفاق در این بازی هم بیفتد.

بیشتر بخوانید:  اتفاق باورنکردنی در جزیره اسرارآمیز/ هواپیمای پرسپولیس اجازه فرود در هند نداشت! جریمه سنگین در انتظار ۲ پرسپولیسی/ اعمال جریمه پس از دریافت گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.