بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خاطره حرکات موزون دو بازیکن پرسپولیس قبل از دربی

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 11:26

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دربی های قدیمی هیجان دیگری داشت. به دلیل وجود ستاره های زیاد در دو تیم و البته جذابیتی که در گذشته وجود داشت، این جذابیت کاملا طبیعی بود. امروز بهنام طاهرزاده مهاجم اسبق پرسپولیس هم خاطره جالبی درباره اتفاقی که پیش از یکی دربی ها رخ داده بود تعریف کرد. او گفت: «یادم هست روز بازی آقای منوچهر آذری برنامه داشتند. یک آهنگ شادی گذاشتند. من و حامد کاویانپور بلند شدیم و یکسری حرکات موزون کردیم طوری که عرق مان درآمد. به حامد گفتم بابا بعد از ظهر بازی داریم بس است. کلا دربی ها خاطره است. بسیار خوشحال  در دربی معروف خداحافظی آقای پیوس، موفق شدم سومین گل را بزنم که در واقع آخرین گل مسابقه‌ای بود که آقا فرشید فوتبال را کنار گذاشتند. »

۲۵۲ ۲۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.