جریمه سنگین در انتظار ۲ پرسپولیسی
منبع : خبرانلاین
شیوع جهانی بیماری کرونا باعث تدوین آیین نامه انضباطی در باشگاه پرسپولیس برای مقابله با این ویروس شد.
از این رو بازیکنان، مربیان، کادر پزشکی و تدارکات پرسپولیس که بندهای این آیین نامه را رعایت نکنند با جریمههای ۲۰ الی ۱۴۰ میلیون تومانی روبهرو میشوند.
اتفاقی که بابت عکس یادگاری و حضور در جمعهای خصوصی بدون رعایت پروتکلهای بهداشتی برای برخی بازیکنان نظیر میلاد سرلک، علی شجاعی و مهدی عبدی شد تا آنها با جریمه ۲۰ میلیون تومانی روبهرو شوند.
حالا با توجه به ابتلای فرشاد فرجی و سعید آقایی به ویروس کرونا سنگینترین جریمه برای این دو بازیکن در نظر گرفته شده است.
باشگاه پرسپولیس قصد دارد پس از دریافت گزارش از کادر پزشکی تیم درباره جریمه ۱۰۰ تا ۱۴۰ میلیون تومانی او تصمیم گیری کند.
۲۵۶ ۲۵۱


در حاشیه بازی پرسپولیس و هوادار ؛ ناراحتی حمید مطهری از ستاره ملی پوش سرخ ها
تبعات حضور در تیم ملی ؛ لژیونر پرسپولیسی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد
خبری تلخ برای گل محمدی و هواداران پرسپولیس در آستانه آغاز مجدد بازی های لیگ برتر
خبری مهم از تمرین پرسپولیس در آستانه قرعه کشی جام جهانی
روز سرنوشت ساز سرمربی پرسپولیس مشخص شد
پاسخ معنادار علیرضا بیرانوند به احتمال بازگشت به پرسپولیس









