بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کومان: نمی‌دانم چرا در اسپانیا VAR وجود دارد؟

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 11:26

به گزارش ایرنا، شب گذشته و در حساس‌ترین دیدار این هفته از لالیگا تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم رئال توانست میهمان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و به صدر جدول برسد.

«رونالد کومان» سرمربی تیم بارسا در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد: اگر طرفدار بارسلونا باشید، از تصمیمات اشتباه داور ناراضی و عصبانی هستید. در مورد بازی هم بگویم که در نیمه اول نه در حمله و نه در دفاع خوب کار نکردیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

وی افزود: خواسته من از داور این بود که تصمیمات درستی بگیرد. یک پنالتی بای ما گرفته نشد و چهار دقیقه هم برای وقت اضافی بسیار کم بود. داور، بازی را برای درست کردن هدست خود سه دقیقه متوقف کرد. اما حالا باید این موضوع را بپذیریم و ساکت شویم. اگر تصمیمات درستی گرفته می‌شد، بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به اتمام می‌رسید. 

سرمربی بارسلونا اضافه کرد: من نمی‌دانم چرا VAR در اسپانیا وجود دارد. همه صحنه مشکوک به پنالتی را دیدند. داور با صحنه ۱۰ متر فاصله داشت و شاید آن صحنه را نمی‌دید اما VAR برای همین صحنه‌ها ساخته شده است. بهتر است صحبت در این مورد را متوقف کنیم.  

کومان تصریح کرد: تیم بارسا ذهنیت خوبی داشت. ما شایسته تصمیم‌گیری‌های درست از داور بودیم. من تنها کسی نیستم که عصبانی هستم و بازیکنان هم از این موضوع بسیار عصبانی شدند. بازیکنانی داریم که چندین سال در بارسا حضور دارند و من نمی‌دانم که آنها احساس می‌کنند این اتفاق بیش از یک بار رخ داده یا نه.  

بارسا با این شکست ۶۶ امتیاز ماند و به رده سوم جدول سقوط کرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.