احتمال افزایش کروناییهای پرسپولیس/ «مثبت»ها اخراج میشوند!
منبع : خبرگزاری مهر
به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی عصر روز گذشته راهی کشور هند برای برگزاری بازیهای گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با تیمهای الریان قطر، گوا هند و الوحده امارات شد که دو بازیکن خود را به دلیل ابتلا به کرونا در بین مسافران به همراه ندارد.
فرشاد فرجی که دوازدهم فروردین ماه تست کرونایش مثبت شده بود برای حضور دوباره در جمع سرخپوشان باید قرنطینه دو هفتهای خود را پشت سر میگذاشت. از این رو نتوانست تیمش را در پرواز چارتر به هند همراهی کند.
سعید آقایی نیز که در بازی با نساجی مازندران حضور داشت با تست مثبت کرونای خود پس از این بازی روبرو شد تا ضمن جدایی از اردونشینان این تیم نتواند سرخها را در بازیهای گروهی لیگ قهرمانان همراهی کند.
ابتلای سعید آقایی به ویروس کرونا و حضور او در جمع سرخپوشان پایتخت اضطراب زیادی را در این تیم به وجود آورده است. آقایی در تمام وعدههای غذایی پرسپولیس قبل از سفر به هند حضور داشت. مدافع چپ پرسپولیس تنها چند ساعت مانده به پرواز این تیم اردوی تیمش را ترک کرده بود و قبل از آن با اعضای تیم در ارتباط بوده است. همین موضوع باعث شده تا آنها نگران افزایش تعداد کرونایی های خود در آستانه شروع بازیهای لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا شوند.
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از ورود به کشور هند مجدداً مورد نمونه برداری برای تشخیص کرونا قرار گرفت و پاسخ این تستها امروز در اختیار افسران پزشکی، اجرایی و مسئولان باشگاه قرار میگیرد. در صورتیکه پاسخ تست کرونای هر یک از آنها مثبت اعلام شود از هتل محل اقامت پرسپولیس اخراج شده و به ایران باز میگردد.


فوری ؛ مهدی طارمی دیدار با لبنان را نیز از دست داد
فاش شد ؛ میزان پولی که ستارگان پرسپولیس پیش از دیدار گل گهر قبولش نکردند
نفس راحت هواداران استقلال ؛ آبی پوشان از تونل وحشت به سلامت گذشتند
سه ستاره سپاهان در لیست خرید یحیی گل محمدی برای پرسپولیس
واکنش یحیی گل محمدی به پیشنهاد سپاهان و تیم های عربی
حمله شدید سرپرست پیشین پرسپولیس به ستاره جنجالی پرسپولیس









