بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاپیتان العین: مقابل فولاد تمرکز نداشتیم و در سطح خودمان نبودیم

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 11:00

به گزارش خبرنگار مهر، «مهند العنزی» بعد از باخت ۴ بر صفر تیم فوتبال العین امارات مقابل فولاد ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در سطح خودمان نبودیم و در حد انتظار ظاهر نشدیم چرا که تمرکز کافی نداشتیم.

وی افزود: تیم ما به دلیل مصدومیت شرایط خوبی ندارد. علاوه بر این، بعضی از بازیکنان نتوانستند در حد انتظار باشند. امیدوارم که فصل آینده بهتر عمل کنیم.

کاپیتان و مدافع العین در مورد اینکه آیا خط دفاعی تیم مسئولیت باخت سنگین را بر عهده دارد؟ گفت: اولین گلی که دریافت کردیم باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم و بر ما تاثیر گذاشت. همانطور که اشاره کردید ما باید خودمان را بررسی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.