کاپیتان العین: مقابل فولاد تمرکز نداشتیم و در سطح خودمان نبودیم
منبع : خبرگزاری مهر
به گزارش خبرنگار مهر، «مهند العنزی» بعد از باخت ۴ بر صفر تیم فوتبال العین امارات مقابل فولاد ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در سطح خودمان نبودیم و در حد انتظار ظاهر نشدیم چرا که تمرکز کافی نداشتیم.
وی افزود: تیم ما به دلیل مصدومیت شرایط خوبی ندارد. علاوه بر این، بعضی از بازیکنان نتوانستند در حد انتظار باشند. امیدوارم که فصل آینده بهتر عمل کنیم.
کاپیتان و مدافع العین در مورد اینکه آیا خط دفاعی تیم مسئولیت باخت سنگین را بر عهده دارد؟ گفت: اولین گلی که دریافت کردیم باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم و بر ما تاثیر گذاشت. همانطور که اشاره کردید ما باید خودمان را بررسی کنیم.


فاش شد ؛ میزان پولی که ستارگان پرسپولیس پیش از دیدار گل گهر قبولش نکردند
سه ستاره سپاهان در لیست خرید یحیی گل محمدی برای پرسپولیس
واکنش یحیی گل محمدی به پیشنهاد سپاهان و تیم های عربی
حمله شدید سرپرست پیشین پرسپولیس به ستاره جنجالی پرسپولیس
آمار فوق العاده پرسپولیس در لیگ ۲۱
خط قرمز روی نام دو گزینه خرید گل محمدی









