بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امیر عابدزاده: ۸ فینال دیگر پیش رو داریم

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 11:00

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم ماریتیمو موفق شد با تک گل علی علیپور مهاجم ایرانی خود برابر فارنسی به پیروزی برسد. ماریتیمو با این برد ۲۴ امتیازی شد تا در رده شانزدهم لیگ ۱۸ تیمی پرتغال قرار بگیرد و کمی از منطقه سقوط دور شود.

امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی ماریتیمو در این مسابقه هم درون دروازه تیمش قرار داشت و همانند بازی گذشته، عملکرد درخشانی داشت.

عابدزاده در پایان بازی، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه اش را دریافت کرد.

وی در مصاحبه بعد از پایان مسابقه گفت: قبل از هر چیز از جایزه شما تشکر می‌کنم. در طول هفته خوب تمرین کردیم تا به امتیازات دلخواه برسیم. امروز این امتیاز را گرفتیم ولی الان باید روی بازی بعد فکر کنیم زیرا می‌خواهیم بردهای بیشتری کسب کنیم.

وی افزود: باید به این روند ادامه بدهیم. هنوز تا پایان فصل هشت فینال دیگر پیش رو داریم. برای ما همه بازی‌ها بدون توجه به حریف، مهم هستند. تلاش می‌کنیم تا در هر بازی سه امتیاز را به دست بیاوریم.

دروازه بان ایرانی ماریتیمو تاکید کرد: باید به مبارزه و تلاش ادامه بدهیم زیرا ماریتیمو باشگاه معتبری بوده و سزاوار چیزهای بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.