بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نکونام: به توانایی خودمان اعتماد داشتیم/ هیچ فرصتی به العین ندادیم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 10:55

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به پیروزی رسید تا به مرحله گروهی صعود کند.

جواد نکونام بعد از این پیروزی ارزشمند در مصاحبه با سایت «AFC»، گفت: العین هم در این بازی مثل ما با جدیت بازی کرد، اما بازی به نفع ما چرخید. از زمانیکه آخرین بازی خود در لیگ ایران را انجام دادیم تا الان روی بازی العین تمرکز داشتم و برای این بازی آماده می‌شدیم. العین تیم خوبی است با این وجود ما به اینجا آمدیم و به توانایی خودمان اعتماد داشتیم و در این بازی هیچ فرصتی به رقیب ندادیم.

وی افزود: ما در نیمه اول بازی فرصت‌های خوبی داشتیم و موفق به گلزنی شدیم. در نیمه دوم گل دوم را خیلی سریع به ثمر رساندیم و بعد از آن زمام بازی را به دست گرفتیم. ما خیلی خوب می‌دانیم در مرحله گروهی بازی‌های سختی داریم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم.

فولاد در گروه چهارم با تیم‌های النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن رقیب شد. بیشتر بخوانید: نکونام: با افتخار به فکر آینده هستیم/ سال‌ها در لالیگا با ژاوی رقابت داشتم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.