بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیلسا:شایسته برد مقابل منچسترسیتی بودیم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 10:35

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، لیدزیونایتد میهمان منچسترسیتی بود اما ۲ بر یک برنده شد. این برد در حالی به دست آمد که دالاس در دقایق ۴۲ و ۹۰ برای لیدزی ها گلزنی کرد. این تیم حتی در دقیقه ۴۵ لیام کوپر را به خاطر اخراج از دست داد.

مارچلو بیلسا گفت:خوشحالم به آنچه لیاقتش را داشتیم، رسیدیم. واقعا شایستگی برد در این دیدار را داشتیم. ما در بازی پیروز شدیم که بسیار سخت بود و بسیار تلاش کردیم. منچسترسیتی در کل بر بازی تسلط داشت اما ما با دقت بالا برنده شدیم.

بیلسا ادامه داد:ما برنده شدیم اما من گواردیولا را شکست ندادم. این یک مسابقه بین دو تیم بود که بازیکنان ما برتری نشان دادند. ما مربیان تلاش خود را کردیم اما در نهایت  ما برنده شدیم.

تک گل حریف توسط فران تورس در دقیقه ۷۶ به ثمر رسید. هم اکنون منچسترسیتی با ۷۴ امتیاز صدرنشین است و لیدزیونایتد با ۴۵ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.