بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نکونام: با تمرکز و تلاش العین را شکست دادیم/آماده بازی های گروهی هستیم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 10:30

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به پیروزی رسید تا به مرحله گروهی صعود کند.

جواد نکونام بعد از این پیروزی ارزشمند در مصاحبه با سایت «AFC»، گفت: العین هم در این بازی مثل ما با جدیت بازی کرد اما بازی به نفع ما چرخید. از زمانیکه آخرین بازی خود در لیگ ایران را انجام دادیم تا الان روی بازی العین تمرکز داشتم و برای این بازی آماده می‌شدیم. العین تیم خوبی است با این وجود ما به اینجا آمدیم و به توانایی خودمان اعتماد داشتیم و در این بازی هیچ فرصتی به رقیب ندادیم.

وی افزود: ما در نیمه اول بازی فرصت های خوبی داشتیم و موفق به گلزنی شدیم. در نیمه دوم گل دوم را خیلی سریع به ثمر رساندیم و بعد از آن زمام بازی را به دست گرفتیم. ما خیلی خوب می دانیم در مرحله گروهی بازی های سختی داریم اما تمام تلاش خود را می کنیم.

فولاد در گروه چهارم با تیم های النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن رقیب شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.