بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیولی: زلاتان هیچ توهینی به داور نکرد

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 10:05

سرمربی میلان اعلام کرد زلاتان بدون هیچ توهینی از زمین بازی اخراج شد. به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، هفته سی ام رقابت‌های سری A ایتالیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در حساس ترین بازی میلان در شبی که زلاتان ایبراهیموویچ را به دلیل اخراج از دست داد توانست ۳ بر یک پارما را شکست دهد.

استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از این دیدار گفت: هفته سختی بود، ما می‌دانستیم که در بازی برابر سمپدوریا در سطح خود بازی نکرده‌ایم و اکنون می‌خواستیم پیشرفت و کیفیت بازی خودمان را برابر پارما نشان دهیم. بازی در برابر پارما آسان نیست. در برهه‌ای از زمان، خودمان برای خود مشکلاتی ایجاد کردیم اما نکته اصلی این است که به پیروزی رسیدیم و ۳ امتیاز را به دست آوردیم.

او در مورد اخراج ابراهیموویچ گفت: من با داور صحبت نکرده‌ام. بنابراین مطمئناً نمی‌دانم دلیل اخراج او چه بوده است. آخرین چیزی که زلاتان همانطور که ادعا می‌کند، این است که به داور گفت: “آیا به آنچه می‌خواهم بگویم اهمیت می‌دهی؟” این جمله اصلا توهین آمیز نیست. من نمی‌دانم او برای چه اخراج شد. نمی‌دانم، من آنجا نبودم.

میلان در بازی بعدی خود در سری A  به مصاف جنوا می‌رود و سپس با ساسولو بازی خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.