بازتاب باخت سنگین العین به فولاد در رسانههای امارات
منبع : خبرگزاری مهر
به گزارش خبرنگار مهر، شاید کارشناسان و رسانههای فوتبال آسیا انتظار نداشتند بازی تیم العین امارات برابر فولاد ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با چهار گل به سود نماینده ایران خاتمه یابد. این بازی شب گذشته در شهر ریاض عربستان برگزار شد و فولاد با هدایت جواد نکونام موفق شد ضمن کسب این برد، به مرحله گروهی این رقابتها راه یابد.
روزنامهها و سایتهای اماراتی بعد از این بازی، بیش از هر چیزی به نخستین ناکامی العین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان پرداختهاند. العین پیش از این سه بار در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان حضور داشت و هر سه بار موفق شده بود با غلبه بر حریفانش راهی مرحله گروهی شود اما فولاد این بار سد راه نماینده امارات شد.
روزنامه البیان با تیتر «العین برای نخستین بار از مرحله پلی آف حذف شد» به این بازی پرداخت. در بخشی از گزارش این روزنامه، ضمن انتقاد از عملکرد العین آمده است: «فولاد از ابتدا بر بازی مسلط بود و سبک بازی خود را به العین تحمیل کرد.»
روزنامه امارات الیوم با اشاره به دریافت چهار گل نماینده امارات، تیتر زد: «العین با باخت ناامید کننده از لیگ قهرمانان خداحافظی کرد».
روزنامه الاتحاد هم نوشت: «خداحافظی العین از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان برای نخستین بار در تاریخش».


فاش شد ؛ میزان پولی که ستارگان پرسپولیس پیش از دیدار گل گهر قبولش نکردند
سه ستاره سپاهان در لیست خرید یحیی گل محمدی برای پرسپولیس
واکنش یحیی گل محمدی به پیشنهاد سپاهان و تیم های عربی
حمله شدید سرپرست پیشین پرسپولیس به ستاره جنجالی پرسپولیس
آمار فوق العاده پرسپولیس در لیگ ۲۱
خط قرمز روی نام دو گزینه خرید گل محمدی









