بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

الهامی نساجی را تعطیل کرد

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 8:50

خبرگزاری میزان – با تصمیم ساکت الهامی تمرینات تیم فوتبال نساجی تا دوشنبه تعطیل شد.

قائم‌شهری‎‌ها روز جمعه در بازی دوستانه مقابل تیم دماوند آمل با نتیجه ۳ بر یک با دو گل سجاد آقایی و مجتبی ممشلی پیروز شدند. از این رو تمرینات نساجی که بعد از بازی با تیم پرسپولیس حواشی زیادی داشت ۲ روز تعطیل شد تا شاگردان الهامی از دوشنبه بار دیگر تمرینات خود را از سر بگیرند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان هفته بیستم با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد. بیشتر بخوانید: مدیر نساجی در سازمان لیگ؛ الهامی محروم می‌شود؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.