بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس در غیاب دو بازیکنش عازم هند شد

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 | 7:35

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با چند ساعت تاخیر بالاخره عازم هند شد. به گزارش ایسنا، درحالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز عازم هند شود اما نبود مجوز پرواز از سوی فرودگاه گوا هند چند ساعتی سفر پرسپولیس را به تاخیر انداخت.

با این حال، با پیگیری‌های انجام شده، در نهایت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب سعید آقایی و فرشاد فرجی، تهران را به مقصد گوا هند ترک کرد.

تست کرونای سعید آقایی و فرشاد فرجی مثبت شده و به همین دلیل از همراهی تیم جا ماندند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.