پرسپولیس در غیاب دو بازیکنش عازم هند شد
منبع : خبرگزاری ایسنا
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با چند ساعت تاخیر بالاخره عازم هند شد. به گزارش ایسنا، درحالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز عازم هند شود اما نبود مجوز پرواز از سوی فرودگاه گوا هند چند ساعتی سفر پرسپولیس را به تاخیر انداخت.
با این حال، با پیگیریهای انجام شده، در نهایت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب سعید آقایی و فرشاد فرجی، تهران را به مقصد گوا هند ترک کرد.
تست کرونای سعید آقایی و فرشاد فرجی مثبت شده و به همین دلیل از همراهی تیم جا ماندند.
انتهای پیام


سرمربی پرسپولیس : دوست ندارم در مرحله گروهی ، ایران و کرواسی را روبهروی هم ببینم
بازیکنان پرسپولیس ناامید شده اند
بىاطلاعى باشگاه ” پرسپولیس ” از پیشنهادهای ” مهدی طارمى ” !
هوادار دو آتیشه ” پرسپولیس ” هستم ؛ همیشه پرسپولیسی بودم و این تیم را دوست داشتم









