بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ اسکاتلند | رنجرز ۱-۲ سلتیک؛ تحکیم صدرنشینی با پیروزی در دربی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 18:03

سلتیک توانست صدرنشینی خود در لیگ اسکاتلند را با پیروزی در دربی مقابل رنجرز تحکیم کند.

طرفداری | در چارچوب هفته سی و دوم لیگ اسکاتلند موسوم به پریمیرشیپ، دو تیم رنجرز و سلتیک در دربی به مصاف هم رفتند. نتیجه بازی در همان نیمه اول و با شروع طوفانی دو تیم رقم خورد و نیمه دوم بازی نسبتاً آرام سپری شد. ابتدا رنجرز با تک گل آرون رمزی در دقیقه ۳ بازی از سلتیک پیش افتاد و سپس تیم مهمان خیلی زود گل خورده را جبران کرد. در دقیقه ۷ تام روگیچ گل تساوی سلتیک را به ثمر رساند و در دقیقه ۴۳ نیز کامرون کارتر ویکرز گل برتری را برای تیم مهمان به ثمر رساند تا سلتیک برنده به رختکن برود. در نیمه دوم به جز مصدومیت ها و کارت های زرد متعدد برای بازیکنان سلتیک، اتفاق خاصی رخ نداد. بدین ترتیب صدرنشین لیگ اسکاتلند یعنی سلتیک مقابل تیم دوم جدول به یک پیروزی ارزشمند در دیداری مهم دست یافت تا اختلاف را در صدر جدول به شش امتیاز برساند. جدول لیگ اسکاتلند پس از پیروزی سلتیک مقابل رنجرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.