دیتمار هامان: بایرن مونیخ باید بابت ۱۲ نفره بازی کردن مجازات شود
منبع : طرفداری
دیتمار هامان، هافبک اسبق بایرن مونیخ معتقد است به علت تخلف این تیم در بازی با فرایبورگ، آنها باید با جریمه روبهرو شوند.
طرفداری | در بازی تیمهای فرایبورگ و بایرن مونیخ که با پیروزی ۴-۱ باواریاییها به پایان رسید، مسئول تعویض بازیکنان بایرن مونیخ گاف بزرگی داد که شاید این گاف منجر به شکست آنها شود. در این مسابقه، به دلیل ناهماهنگیهای پیش آمده در تعویض بایرن مونیخ برای لحظاتی ۱۲ نفره بازی کرد. دیتمار هامان، هافبک اسبق بایرن مونیخ و لیورپول که کارشناس اسکای آلمان است، در خصوص ماجرای ۱۲ نفره شدن بایرن مونیخ گفت:
این ماجرا یعنی نقض قوانین. اگر بازیکنی به زمین برود در حالی که بازیکن تعویضی از زمین خارج نشده باشد، یعنی قوانین نقض شده است. فرقی ندارد این اتفاق برای ۲۰ ثانیه، یک دقیقه یا پنج دقیقه بیفتد. بدون شک بایرن مونیخ باید مجازات شود.
براساس قوانین فدراسیون آلمان، در صورت اشتباه در تعویضهای یک تیم و بازی کردن با بازیکنان بیش از حد مجاز، تیم خاطی با نتیجه ۲-۰ بازنده میشود. کریستین دینگرت داور مسابقه اعلام کرد اتفاقات این مسابقه را برای ناظر داوری ارسال کرده است. فرایبورگ دو روز تا پس از پایان بازی فرصت شکایت دارد و در صورت شکایت آنها، بایرن مونیخ ۲-۰ بازنده میشود. سه امتیاز این بازی برای فرایبورگ بسیار مهم است زیرا آنها رقابت بسیار نزدیکی با لایپزیش برای کسب رده چهارم و صعود به لیگ قهرمانان اروپا دارند.












