چرا بازی هوادار – پرسپولیس بدون تماشاگر شد؟
منبع : طرفداری
تیم هوادار درخواستی برای حضور تماشاگر در بازی با پرسپولیس نداشت و به همین دلیل این بازی بدون تماشاگر شد.
به گزارش طرفداری، امروز افشین پیروانی از اینکه هواداران پرسپولیس نمی توانند در بازی فردا برابر هوادار در استادیوم حضور پیدا کنند گلایه و اعتقاد داشت در حال حاضر کرونا در ایران به حالت کنترل شده درآمده است و دلیلی ندارد بازی بدون تماشاگر باشد.
با این حال دلیل غیبت هواداران در بازی فردا این است که باشگاه هوادار به عنوان میزبان بازی درخواستی برای حضور آنها نداشته است و به همین دلیل این بازی بدون تماشاگر برگزار می شود.
یکی از مدیران سازمان لیگ با تایید این خبر به رسانه طرفداری گفت:
طبق قانون باشگاه هوادار باید درخواست حضور تماشاگر می داد اما آنها چنین درخواستی نداشتند و به همین دلیل بازی فردای این تیم برابر پرسپولیس بدون تماشاکر برگزار می شود.
بیشتر بخوانید:
بازی هوادار – پرسپولیس بدون تماشاگر شد












