بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا بازی هوادار – پرسپولیس بدون تماشاگر شد؟ 

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 14:31

تیم هوادار درخواستی برای حضور تماشاگر در بازی با پرسپولیس نداشت و به همین دلیل این بازی بدون تماشاگر شد.

به گزارش طرفداری، امروز افشین پیروانی از اینکه هواداران پرسپولیس  نمی توانند در بازی فردا برابر هوادار در استادیوم حضور پیدا کنند گلایه و اعتقاد داشت در حال حاضر کرونا در ایران به حالت کنترل شده درآمده است و دلیلی ندارد بازی بدون تماشاگر باشد.

با این حال دلیل غیبت هواداران در بازی فردا این است که باشگاه هوادار به عنوان میزبان بازی درخواستی برای حضور آنها نداشته است و به همین دلیل این بازی بدون تماشاگر برگزار می شود.

یکی از مدیران سازمان لیگ با تایید این خبر به رسانه طرفداری گفت:

طبق قانون باشگاه هوادار باید درخواست حضور تماشاگر می داد اما آنها چنین درخواستی نداشتند و‌ به همین دلیل بازی فردای این تیم برابر پرسپولیس بدون تماشاکر برگزار می شود.

 

بیشتر بخوانید:

بازی هوادار – پرسپولیس بدون تماشاگر شد  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.