بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بایرن‌مونیخ باید به دلیل ۱۲ نفره بازی کردن جریمه شود

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 14:30

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بایرن مونیخ روز گذشته موفق شد در یک دیدار خارج از خانه فرایبورگ را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. این پیروزی در حالی برای باواریایی‌ها بدست آمد که در دقیقه ۸۵، نیکلاس زوله وارد زمین شد اما کینگزلی کومان هنگام تعویض، زمین بازی را ترک نکرد چرا که در تابلوی تعویض به جای شماره ۱۱، شماره ۲۹ ثبت شده بود و بدین ترتیب بایرن مونیخ برای لحظاتی ۱۲ نفره در زمین بازی کرد. 

تقریبا ۲۰ ثانیه بازی به همین شکل دنبال شد و پس از آن داور متوجه این اشتباه شد و پس از مشورت با کمک‌های خود رای به ادامه بازی داد. 

دیتمار هامان بازیکن سابق بایرن مونیخ در حین پوشش این بازی برای اسکای اسپورت آلمان اظهار داشت: این موضوع نقض قوانین است. اگر یک بازیکن وارد زمین شود و دیگری بیرون نیاید، قانون نقض شده، چه ۲۰ ثانیه باشد چه پنج دقیقه. هیچ تردیدی ندارم که بایرن باید جریمه شود. 

باشگاه فرایبورگ تا کنون واکنشی به این موضوع نداشته اما فرصت دو روزه‌ای برای شکایت دارد. احتمال دارد با شکایت باشگاه فرایبورگ، نتیجه این دیدار دو بر صفر به سود این تیم تغییر کند. در صورت پیروز اعلام شده فرایبورگ در این دیدار، این تیم با لایپزیش هم امتیاز شده و خود را به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد رساند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.