بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مطهری: با آجرهایی که به سمت‌مان پرتاب می‌شود ساختمان زیبایی خواهیم ساخت/ ما در زمین می‌جنگیم، اگر افراد دیگر کارهای دیگری می‌کنند خودشان می‌دانند و خدای‌شان

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 13:45

مربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش پیش از بازی با هوادار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا سال تو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سرشار از سلامتی و سعادت باشد. همچنین ماه خیر و برکت رمضان را به همه مردم عزیز و مسلمانان جهان تبریک می‌گویم. صعود تیم ملی را هم به بازیکنان و کادرفنی که همگی از دوستان ما هستند تبریک می‌گویم.

وی افزود: بازی رفت با هوادار خیلی اکتیو و فعال بود. برخی نقاط تاریک هم داشت که چندان نمی‌خواهم به آن بپردازم. آن مسابقه خیلی پرانرژی بود اما خیلی نمی‌خواهم به نقاط تاریک آن بپردازم. شروع کار ما بعد از دربی است. پنج روز تعطیل کردیم و از سوم فروردین کار خود را شروع کرده و تمرینات پرفشاری را گذراندیم. خیلی خوب کار کردیم. بازی دوستانه ای هم با تیم امید داشتیم. برنامه ریزی ما این بود دیدار با هوادار پیک کار باشد و همین طور ادامه فصل تیم خوب و آماده ای داشته باشیم.

مربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: هوادار تیم پرتلاش و دونده ای است. سعی دارد بازی را خوب ببندد و قفل کند. گل‌های خورده این تیم هم بیانگر این موضوع است اما ما هم پرسپولیس هستیم و روی تنوع تاکتیکی در بخش حمله خیلی خوب کار کردیم. سعی داریم فوتبال قابل احترام و رو به جلویی را مثل همیشه به نمایش بگذاریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: سعی می‌کنیم با تنوع در بخش حمله دست پر از زمین خارج شویم. می‌دانید پرسپولیس همیشه جنجگوست و مبارز. ما هیچوقت تسلیم نمی‌شویم و تا هفته سی‌ام می‌جنگیم. ما به قهرمانی امیدواریم، خیلی هم امیدواریم. بچه‌های ما در این سال‌ها نشان دادن ژن قهرمانی دارند. تیم ما ژن قهرمانی دارد. من روی یکسری مسائل تأکید می‌کنم، ولی اگر یک موقع صحبتی می‌شود اینطور نیست که بهانه می‌آوریم. ما علی‌رغم مشکلاتی که داشتیم خیلی خوب امتیاز جمع کردیم و از پارسال هم امتیاز بیشتری کسب کرده‌ایم. سعی می‌کنیم در ادامه راه هم بهترین نتایج را بگیریم. آدم‌ها و تیم‌های موفق آنهایی هستند که آجُرهایی به سمت‌شان پرتاب می‌شود، ولی ما همیشه سعی کردیم از این آجُرها پایه و اساس محکمی برای خودمان بسازیم. شما دیدید در این سال‌ها خیلی از این آجُرها به سمت پرسپولیس پرتاب شده است، ولی با پنج قهرمانی متوالی سعی کردیم یک ساختمان خیلی زیبا با نمای پنج قهرمانی پی در پی داشته باشیم و ان‌شاءالله با حمایت هواداران و تلاش بچه‌ها سعی می‌کنیم از طبقه ششم این ساختمان رونمایی کنیم.

مطهری در واکنش به سؤالی در مورد شرایط حامد لک و کنار گذاشتن این دروازه‌بان از سوی کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: خیر، لک مشکلی پیدا نکرده است. کادر فنی تصمیم گرفته است او چند جلسه با تیم تمرین نکند. می‌دانید همه از دروازه‌بانان پرسپولیس توقع زیادی دارند و حامد این موضوع را نشان داده است و فصل گذشته نیز بهترین دروازه‌بان آسیا شد، ولی باید شش دانگ حواسش را به تمرین بدهد. این تصمیمی است که کادر فنی گرفته است تا چند جلسه همراه تیم تمرین نکند. بله، این موضوع درست است، ولی اینکه درگیری اتفاق افتاده باشد، نه، اینطور نیست و موضوع خاصی نبوده است.

وی درباره برگزاری دیدار پرسپولیس مقابل هوادار بدون حضور تماشاگران توضیح داد:‌ وقتی هوادار در استادیوم باشد فوتبال رنگ و بوی دیگری دارد. حالا با توجه به اینکه اوضاع کرونا در کشور ما خیلی بهتر شده است من از این تصمیم تعجب می‌کنم. همه زیبایی فوتبال با حضور تماشاگران شکل می‌گیرد. انرژی خوبی هم تیم ما می‌گیرد. ما در ۲۷، ۲۸ ماهی که در خدمت پرسپولیس هستیم از این نعمت محروم بوده‌ایم. متأسفانه به جز سه چهار بازی، ما هواداران‌مان را نداشتیم. من امیدوارم زودتر هواداران ما به ورزشگاه بیایند. شما می‌دانید فلسفه فوتبال لذت بردن است. من این نکته را بگویم؛ اصلاً فوتبال جنگ شده است. به خدا این خوب نیست. خارج از اینکه فوتبال بیزینس بزرگی است؛ فلسفه‌اش لذت بردن است. ما اینجا همه چیز را جنگ کرده‌ایم. ما خیلی از حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم و باید ببینیم شرایط سازمان لیگ چگونه است که این تصمیم گرفته شده است.

وی در مورد پیروانی در مصاحبه‌ای انتقاداتی در مورد داور دربی مطرح کرد، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع گفت: من در مورد داوری دربی بعد از بازی صحبت کردم و فقط یک نکته را می‌گویم. داور دربی باید در هفته‌ای که دربی برگزار می‌شود، بهترین، کم اشتباه‌ترین و روی فرم‌ترین داور لیگ باشد. آیا به نظر شما اینطور بود؟! این تصمیمات عجولانه و احساسی باعث می‌شود هم سابقه داور زیر سؤال برود و هم تیم‌ها ضرر ببینند. همین الان دوباره این سؤال مطرح شد، فشار من بالا رفت. من خواهش می‌کنم انتخابات احساسی نداشته باشید. این غیرقابل جبران است.

مطهری در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش اراده‌ای برای اشتباهات داوری وجود دارد، اظهار داشت: من اصلاً صحبت اراده ندارم. من اعتقاد دارم همه چیز فوتبال در زمین اتفاق می‌افتد. ما هم در زمین می‌جنگیم، حالا اگر کسانی دیگر کارهایی می‌کنند خودشان می‌دانند و خدای‌شان!

وی در مورد اینکه گفته می‌شد کریم باقری کرونا ندارد و بنا به دلایل دیگر در تیم حاضر نشده است، عنوان کرد: کریم باقری سه چهار جلسه است در تمرینات حضور دارد. من خودم با او صحبت کردم، باقری کرونا داشت و بعد از آن دیگر در جریان نیستم. من خودم صحبت کردم و اینطور نیست که می‌گویند کرونا نداشته است. من همیشه سعی کردم صداقت داشتم و اگر چنین چیزی بود حتماً می‌گفتم. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.