سجاد غریبی: میلیون ها هوادار من منتظر مبارزه بزرگ هستند؛ مارتین فورد: در لندن می بینمت!
منبع : طرفداری
نبرد سجاد غریبی با مارتین فورد به تعویق افتاده است.
به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، پس از ماهها رفت و آمد در رسانههای اجتماعی، سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی و مارتین فورد ماه گذشته در دبی در یک مبادله پرتنش با هم روبرو شدند که فورد قبل از اینکه هالک تلاش کند، او را هل داد.
در بیانیهای آمده است: «به دلیل آسیبدیدگی، ستارههای ورزشی و افراد مشهور اکنون زمان بیشتری را برای آمادهسازی میخواهند تا رینگ در بهترین حالت با رقبای مناسب اشغال شود.»
این رویداد قرار بود روز شنبه(امروز) ۲ آوریل برگزار شود اما اکنون تا شنبه ۳۰ آوریل به تعویق افتاده است. این مسابقه با حضور ۲۰۰۰۰ هوادار در سالن O2 Arena در لندن برگزار خواهد شد.
مسابقه اصلی در چهار راند دو دقیقه ای برگزار میشود و توسط انجمن حرفه ای بوکس تایید شده است. هنوز مشخص نیست که این مسابقه از کجا پخش میشود.
فورد گفت:
به او این گزینه داده شد که عقب نشینی کند، اما او نمی خواهد عقب نشینی کند. او ۱۰۰% مصمم است که این مبارزه را می خواهد. بنابراین به من اعتماد کنید، هیچ مبارزه نرمی وجود نخواهد داشت، او دقیقاً می داند که اکنون در چه چیزی قرار دارد و ۳۰ آوریل – شبی برای به یاد ماندن خواهد بود. آنجا میبینمت.
هالک به Muscle and Health گفت:
من به لندن می روم تا با مارتین مبارزه کنم و پیروز شوم. من به چیز دیگری فکر نمی کنم. من هرگز به باخت فکر نمی کنم – فقط به آن پیروزی فکر می کنم. من میلیون ها هوادار، چه پیر و چه جوان دارم که صبورانه منتظر این مبارزه بزرگ هستند. قول می دهم آنها را خوشحال کنم.












