بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محسن فروزان: داوران فوتبال ما ۴، ۵ جام قهرمانی را از امیر قلعه نویی گرفتند!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 12:47

محسن فروزان در مورد آخرین وضعیتش توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش طرفداری، محسن فروزان در خصوص اینکه سال گذشته برایش چطور گذشت به ایلنا گفت:

سال گذشته برای من یک سال فوق العاده خوبی چه در زندگی فوتبالی چه در زندگی شخصی بود. با فولاد قهرمان جام حذفی شدم و اولین قهرمانی خودم را به دست آوردم و اینکه به تیم خوب گل گهر پیوستم و اینکه به تهران بیایم و کنار خانواده‌ام باشم اتفاق خوبی بود. تیم گل گهر تیم خوبی است و سرمربی بزرگ و بازیکنان قابلی دارد و زیرساخت‌ها و مدیریت خوبی دارد و در کل سال ۱۴۰۰ برایم سال خوبی بود. در زندگی شخصی هم برایم خوب بود.

وی در مورد بهترین و بدترین اتفاق فوتبالی‌اش در سال گذشته گفت:

بهترین اتفاق فوتبالی برای من در سالی که گذشت قهرمانی با فولاد بود و بدترین اتفاق هم کسر ۷ امتیاز از تیم گل گهر بود. در شرایطی که ما در صدر جدول و رتبه‌های بالا بودیم این کسر امتیاز ضربه بزرگی به تیم و روند ما زد و واقعاً بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک تیم بیافتد.

گلر گل گهر در مورد تغییر تیمش در سالی که گذشت توضیح داد:

تغییر تیم یک چالش بزرگ در فوتبال هرکسی است و جابجایی در این سطح کار هر بازیکنی نیست و تلاش و رسیدن به سطح فوتبالی بالایی را می‌طلبد. معمولاً بازیکنانی که زیاد جابجا می‌شوند از کیفیت فوتبالی خوبی برخوردار هستند و اینکه از لحاظ روحی و روانی قدرت بالایی می‌طلبد تا در شرایط مختلف بتواند خودش را در سطح بالا نگه دارد و اکثر بازیکنان چنین شرایطی ندارند و سعی می‌کنند در یک تیم جا بیافتند و همانجا بمانند ولی من آدم جاه طلبی هستم و دنبال چالش‌های سخت‌تر هستم و گل گهر هم سیزدهمین باشگاه حرفه‌ای من است و این کار هر بازیکنی نیست به نظرم.

وی در مورد گل گهر گفت:

باشگاه خیلی خوبی داریم و در مسیر حرفه‌ای گری قدم بر می‌دارد و به زودی می‌تواند یک باشگاه نمونه در آسیا باشد. ما امسال تا الان فصل سختی داشتیم و به جز آن ۷ امتیازی که از ما کسر شد و ضربه بزرگی به ما زد خیلی از بازی‌ها را با ناداوری از دست دادیم و در کل خیلی در حل تیم ما ظلم شد و امیدوارم این فصل سخت هرچه سریعتر تمام شود.

فروزان در مورد اینکه چرا تیم‌های امیر قلعه‌نویی همیشه درگیر چنین مسائلی هستند، توضیح داد:

من در سه تیم با آقای قلعه‌نویی کار کردم و ایشان پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و جام‌های زیادی کسب کرده و به خاطر همین حساسیت‌هایی روی ایشان وجود دارد. داوران فوتبال ما نمی‌گویم به عمد ولی سهواً ۴-۵ جام از قلعه‌نویی گرفتند و در هر سه دوره که من شاگرد آقای قلعه‌نویی بودم از نزدیک دیدم چه ظلم‌هایی در حق ایشان شده است. هرکسی در شغل خودش نفر اول می‌شود خیلی‌ها می‌خواهند به او ضربه بزنند و او را پایین بکشند و به نظرم خیلی در حق ایشان ظلم شده و اشتباهات داوری و یک سری مسائل دیگر چند جام از او گرفت و من از نزدیک شاهد برخی خیانت‌ها که از همه لحاظ به او شد بودم. یک روزی بازیکن یک روزی باشگاه و یک روزی مسائل دیگر مانع موفقیت ایشان شدند. قلعه‌نویی در هر باشگاهی باشد شخصیت قهرمانی و آسیایی شدن به آن تیم می‌دهد و این کم چیزی نیست.

وی در مورد اینکه در سال جدید نیازی است کسی را ببخشد و از کسی معذرت خواهی کند، گفت:

فکر نمی‌کنم کسی باشد که نیاز باشد از او عذرخواهی کنم چون من سرم در کار خودم است و کاری به کار کسی ندارم و بعید می‌دانم در حق کسی جفایی کرده باشم ولی در حق من خیلی بدی شده است و افراد زیادی هستند که باید از آنها گذشت کنم که نمی‌توانم بگویم چه کسانی هستند.

فروزان در پایان گفت:

سال نو را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و برای همه آرزوی سلامتی در سال جدید دارم و آرزوی فوتبالی من هم کسب سهمیه آسیایی با گل گهر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.