بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد از داوری بازی جنجالی/ داور باید پنالتی چهارم را می‌گرفت و خودش می‌زد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 12:16

خبرورزشی –

رئال مادرید شنبه شب در ورزشگاه بالایدوس به لطف گل‌هایی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند در دیدار برابر سلتاویگو به پیروزی ۱-۲ رسید و اختلافش را با تیم دوم به ۱۲ امتیاز رساند.

در این دیدار داور سه بار به سود رئال پنالتی اعلام کرد که دو تای آن را بنزما به گُل تبدیل کرد و یکی را از دست داد. در مقابل دو گُل سلتاویگو از سوی داور مردود اعلام شد. این اتفاقات سبب شد تا هواداران سلتا و بازیکنان از داور بازی شدیداً انتقاد کنند.

یاگو آسپاس ستاره اسپانیایی سلتاویگو ضمن اشاره به اینکه پنالتی سوم رئال مشکوک بود از این گفت که داور باید پنالتی چهارم را می‌گرفت و خودش می‌زد:  به نظرم پنالتی اول و دوم درست بود اما در خصوص پنالتی سوم بازیکنان ما هیچ اشتباهی مرتکب نشدند و اصلا پنالتی درست نبود. من آن را به داور هم توضیح دادم ولی دیگر اهمیتی ندارد. داور بازی باید پنالتی چهارم را هم می‌گرفت و آن را خودش میزد.»

آسپاس در حالی به انتقاد از داوری پرداخته که رئال مادرید در این فصل زیاد صاحب پنالتی نمی‌شد اما در این دیدار سه بار پنالتی به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.