بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حامد لک بازی با هوادار را از دست داد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 12:15

دروازه بان تیم پرسپولیس در مسابقه فردا سرخپوشان را همراهی نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم پرسپولیس تهران در تعطیلات عید نوروز در چارچوب مسابقه‌ای تدارکاتی به مصاف تیم امید رفت که با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

در جریان این مسابقه حامد لک با ارائه نمایشی ضعیف مورد انتقاد یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس قرار گرفت که واکنشی تند به این موضوع داشت.

واکنش لک به سرمربی در جریان مسابقه موجب شد پس از بازی در اختیار باشگاه قرار بگیرد تا کمیته انضباطی درخصوص او تصمیم گیری کند.

بر همین اساس لک برای مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل هوادار تهران در دسترس نخواهد بود و این بازی را از دست می‌دهد. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.