بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراض پیروانی به غیبت ناظر داوری در جلسه هماهنگی و بدون تماشاگر برگزار شدن بازی با هوادار

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 12:14

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی دیدار هوادار و پرسپولیس از ساعت ۱۱ امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

در این جلسه غیبت ناظر داوری به شدت مورد اعتراض افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس قرار گرفت.

همچنین غیبت هواداران در بازی فردا مورد اعتراض پیروانی قرار گرفت. مدیر تیم پرسپولیس معتقد بود درحالی که وضعیت کرونایی کشور به حدی رسیده که تعداد مرگ و میر ناشی از این ویروس به شدت کاهش یافته و حتی مدارس، پیش دبستانی‌ها و دانشگاه‌ها از امروز با حضور دانش آموزان و  دانشجویان  کلاس‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار می‌کنند، چگونه پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران باید اولین بازی خود در سال جدید را‌‌‌‌‌‌‌‌ بدون تماشاگر برگزار کند.

این در شرایطی است که طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا دیدارهای لیگ برتر در صورت فراهم بودن شرایط باید با حضور ۳۰ درصد هواداران برگزار شود.

هوادار و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۳۰ فردا در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.