بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فردا؛ جلسه اولیه رسیدگی به گزارش‌های ناظران دربی۹۸

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 11:44

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دربی۹۸ در تاریخ ۲۶ اسفندماه در حالی بین پرسپولیس و استقلال برگزار شد که این دیدار حاشیه‌های فراوانی از جمله اعتراض شدید کادر فنی دو تیم به داور، اخراج یحیی گل‌محمدی به‌دلیل درگیری با سیدمهدی سیدعلی (داور بازی) و همچنین ضربه بهزاد غلامپور به سینه مهدی ترابی داشت که تاکنون به این پرونده‌ها رسیدگی نشده است.

پیگیری‌ خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد گزارش‌های ناظران داوری و مسابقه و همچنین ناظر ویژه کمیته انضباطی از اتفاقات دربی۹۸ در روزهای پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۰ به کمیته انضباطی ارسال شده است اما این کمیته به‌دلیل نقص گزارش‌های دریافتی، خواستار ارائه گزارش کامل از سوی ناظران شده است،
بر همین اساس قرار است گزارش‌های جدید ناظر داوری، ناظر مسابقه و ناظر ویژه کمیته انضباطی به دست این کمیته برسد و کمیته انضباطی فردا (دوشنبه) ابعاد مختلف اتفاقات دربی۹۸ را بررسی کند. کمیته انضباطی پس از مطالعه گزارش‌ها،‌ در صورت نیاز برخی مربیان و اعضای کادر فنی دو تیم پرسپولیس و استقلال را برای ارائه توضیحات به این کمیته فرا می‌خواند.دستور ویژه ماجدی برای ارسال گزارش اتفاقات دربی به کمیته انضباطی

انتهای پیام/+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.