بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۳۵ روز ازحضور رئیس جدید گذشت/ فدراسیون بسکتبال همچنان بدون دبیر

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 11:44

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نهم اسفند ماه بود که انتخابات فدراسیون بسکتبال برگزار و جواد داوری، ملی پوش سابق توانست پیروز انتخابات شده و سکان این فدراسیون را در دست بگیرد.

اما حالا با وجود گذشت ۳۵ روز از انتخاب داوری، هنوز فردی برای پست دبیری انتخاب نشده و مشخص نیست چرا  تا این حد تاخیر وجود دارد.

البته معضل انتخاب دبیر در سال‌های گذشته هم بوده و در دوره ریاست رامین طباطبایی هم ۴، ۵ بار شاهد تغییرات در این سمت بودیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.