بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حاتمی: بازی‌ها را نه بزرگ می‌کنیم نه کوچک/هر مسابقه در حد خودش اهمیت دارد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 11:15

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای دیدار با شیمیدر در نیمه نهایی لیگ برتر اظهار داشت: همه بچه‌ها شرایط  بسیار خوبی دارند و آماده این مسابقه مهم هستند. خوشبختانه مسئولان شهرداری گرگان نیز حمایت خوبی از تیم داشتند و دلگرمی خوبی به ما دادند.

وی ادامه داد: این مسابقه اولین رقابت سخت ما در قرن جدید خواهد بود. البته ما عادت کردیم نه بازی را بزرگ کنیم و نه کوچک، به هر مسابقه در حد همان دیدار اهمیت می‌دهیم.

سرمربی شهرداری گرگان عنوان کرد: شیمیدر با هزینه‌ای که کرده تیم قدرتمندی را در این فصل بسته و کادرفنی و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. مسلما رقابت سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

 

حاتمی در مورد اینکه سرمربی شیمیدر فصل قبل در گرگان بوده و شناخت خوبی از تیم سابقش دارد، گفت: فکر می‌کنم بسکتبال آنقدر کوچک است که همه از هم شناخت دارند و چیز پنهانی وجود ندارد.

دیدار دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود و به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.