بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی دایی: اتفاقات تلخ مشهد فراموش نمی‌شود/ امیدوارم بانوان آزادنه به استادیوم‌ها بروند

منبع : خبرگزاری دانشجو
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 10:49

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی دایی با یادآوری اتفاقات تلخ مشهد در بازی ایران و لبنان که برای بانوان پشت در مانده ورزشگاه امام رضا اتفاق افتاد، تاکید کرد امیدوار است روزی زنان کشورمان آزادنه به استادیوم بروند.

پست علی دایی را که در صفحه شخصی اینستاگرامی اش منتشر کرده را می خوانید:

علی دایی با یادآوری اتفاقات تلخ مشهد در بازی ایران و لبنان که برای بانوان پشت در مانده ورزشگاه امام رضا اتفاق افتاد، تاکید کرد امیدوار است روزی زنان کشورمان آزادنه به استادیوم بروند.

پست علی دایی را که در صفحه شخصی اینستاگرامی اش منتشر کرده را می خوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.