بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی پرسپولیس حامد لک را کنار گذاشت!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 10:46

پس از شکست سه بر یک پرسپولیس برابر تیم ملی امید، یحیی گل‌محمدی از عملکرد حامد لک روی یکی از گل‌های خورده رضایت نداشت و این موضوع را فردای آن روز به این دروازه‌بان گوشزد می‌کند. حامد لک هم در واکنش به صحبت‌های گل‌محمدی با ادبیات بدی با او صحبت می‌کند که این موضوع باعث می‌شود سرمربی پرسپولیس دروازه‌بان‌ تیمش را فعلا کنار بگذارد.

حامد لک فعلا اجازه همراهی پرسپولیس را ندارد و با هماهنگی‌های انجام شده ساعتی زودتر از سایرین به ورزشگاه کاظمی‌ می‌رود و به تنهایی تمرین می‌کند. هنوز مشخص نیست این تنبیه لک تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. بیشتر بخوانید: رئال مادرید با چهل هزار دلار در تهران!/عکس شایعات بزرگ درباره دو بازیکن محبوب استقلال! قرمزها به دنبال جذب یک مدافع خارجی/ عکس

۲۵۷ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.